2009. augusztus 15., szombat

1.Fejezet-Újra otthon

Végre felszállt a gép és én elhagyhatom Los Angelest.Az első perctől kezdve utáltam.A napsütést,a nyüzsgést és a sok beképzelt sztárocskát.Anyámat és a nővéreimet ez vonzotta ehhez a helyhez.Már látom előre hogy anya nagyon fog haragudni amikor rájön hogy elszöktem.De hát ez nem is szökés csak vakáció.Úgy döntöttem hogy a nyár végét ezt a két hetet Forksban töltöm az apámnál.Igazából nem két hetet akarok itt tölteni hanem minimum egy évet de ezt egyenlőre nem közlöm senkivel.Nagyon rég láttam már apámat.Miután anya úgy döntött hogy elhagyja újra megházasodott de pár éve megint elvált.A felesége egy forks-i azaz La push-i nő,Sue Clearwater,Harry özvegye.Született is két közös gyerekük:Georgina és Coraline.Nem sokat találkoztam velük csak nyaranként és ünnepeken.
-Kérem kapcsolják be biztonsági öveiket,a leszállást megkezdjük!-mondta be a pilóta hangja-Észre sem vettem hogy elaludtam.Felsóhajtottam és bekapcsoltam a biztonsági övemet.A gép lassan ereszkedett majd lefékezett a seattel-i repülőtér kifutóján.Kikapcsoltam a biztonsági övemet,felkaptam a táskámat és leszálltam a gépről.A bőröndjeimet nagy nehezen megtaláltam és elindultam megkeresni a kocsimat amit előre küldettem tegnap.Hamar megtaláltam a pisztácia zöld,nőies,Mercedest.Bepakoltam a cuccaimat és a térkép segítségével Forks felé vettem az irányt.Beraktam egy Beatles cd-t jól felhangosítottam és 60 helyett 150-el száguldoztam az erdei utakon.Forks határánál jártam amikor egy rendőr autó szirénázott nekem hogy húzódjak le.Lehúzódtam az út szélére,lehalkítottam a zenét és angyali mosolyt erőltettem az arcomra.Legnagyobb meglepetésemre apám kopogtatott az ajtó ablakán.Rögtön kipattantam a kocsiból és a nyakába ugrottam.
-Meglepetés!-kiáltottam miközben megöleltem.
-Effy!-kiáltott fel apám boldogan.Semmit sem változott.Világos barna,hullámos haj,kék szem,kicsi arc szőrzet.Jóképű,középkorú pasinak számított.
-Hogy kerülsz ide és miért száguldozol 60 helyett 150-el?-kérdezte miután elengedtem.
-Itt szeretném tölteni a nyár végét és nem tudtam hogy sebesség korlátozás van!-hazudtam ártatlanul.
-Effy,anyád tudja hogy itt vagy?-kérdezte felvont szemöldökkel.A földet kezdtem pásztázni és megráztam a fejem.Apám felsóhajtott.
-Na jó,menjünk haza!Otthonról felhívjuk anyádat és újra átvesszük a KRESZt!-mondta és elmosolyodott.
-Akkor maradhatok?-kérdeztem és fellestem rá.
-Hát persze hogy maradhatsz,Effy!-mondta fejcsóválva.
-Köszönöm papa!-mondtam hálásan és visszaszálltam a kocsimba.Apa ment elöl a járőr kocsival én pedig őt követtem,csiga tempóban.Lekanyarodott a házhoz vezető erdei ösvényen és leparkolt a ház előtt.Egy nagy,fehér,két emeletes,medencés villa volt.Mindig is imádtam mert a kert nagy volt,a fák elrejtettek az emberek elől és az úszómedence is nagy volt.Apu felvitte a csomagjaimat majd felhívta anyut.Ő először kiabált velem majd amikor kijelentettem hogy itt maradok azt mondta hogy jó és rám csapta a telefont.
-A régi szobámba pakoljak?-kérdeztem mosolyogva.Apa bólintott én pedig felrohantam a lépcsőn.A szobám ugyanolyan volt mint régen.Mély lila falak,szép bútorok,nagy ablakok.Kipakoltam a bőröndömből majd leültem az ablak mélyedésembe.Tiszta,kék volt az ég.Ilyet is ritkán látni Forksban.Gondoltam egyet fürdőruhát vettem és beugrottam a medencébe.Los Angelesben ősszel volt olyan idő mint itt a meleg nyári napokon.Nem zavart a hideg mert mindig is szerettem.
-Effy!Még be kell ugranom az örsre!5 körül itthon leszek!-mondta apa a medence széléről.
-Oké!Jó munkát!-mondtam és tovább úsztam.

1 megjegyzés:

  1. naon cuki :) Eddig bizti,hogy jó :) A folytira pedig épp ezért nagyon kiváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés