2009. augusztus 15., szombat

Prológus

Egy régi froks-i emléken járt az agyam.Úgy 13 éves lehettem azaz 2 éve volt már.Augusztus közepe volt és apám kertjében ültem egy fahintán.A hajamat lustán fújdogálta a szél.A kerítésünk mögött egy fiút pillantottam.Meg nem láttam jól de idősebbnek tűnt nálam.Elképesztően gyönyörű volt.Bronzbarna haj,koromfekete szem és falfehér bőr.Az arca fájdalmasan tökéletes volt.Engem nézett.Volt valami furcsa a tekintetében.A gyűlölet és még valami furcsa érzelem.Nem tudtam róla elfordítani a tekintetmet.Ő is engem bámult.
-Effy!-kiabált ki apám a házból.Arra felé kaptam a fejem.Leugrottam a hintáról majd mielőtt bementem volna a házba még egyszer visszapillantottam a fiúra de Ő már nem volt ott.Csalódottan kullogtam be a házba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése