2009. szeptember 23., szerda

6.Fejezet-Egy gyors látogatás

-Hali apu!-köszöntem neki ártatlanul.
-Hol voltál és mit kerestél te Edward Cullennel?-kérdezte szigorúan.
-Edward megmutatta a környéket.Szépek itt az erdők!Jó éjt papa!-mondtam majd egy puszit adtam az arcára és felsiettem a szobámba.Lezuhanyoztam,hajt és fogat mostam.A pizsamámban és egy törülközővel a fejemen mentem le a nappaliba tv-ni.
-Mi az esti műsor?-kérdeztem miután elterpeszkedtem a kanapén.
-Meccs.-mondta apa fel sem pillantva a képernyőről.
-Az uncsi.Nézzünk inkább az HBO-t!Biztos megy ott valami jó!-kérleltem.
-A mecset még sosem hagytam ki!-mondta apa.
-Itt az ideje változtatni!-mondtam és kivettem a kezéből a távirányítót.
-Jajj,Effy!Bárcsak tudnék neked nemet mondani!-sóhajtott apa.
-Apa csináltathatok egy tetkót?-támadtam le hirtelen gyengeségét kihasználva.
-Nem!-vágta rá rögtön.
-Látod?!Tudsz te ha akarsz!-mondta neki vigyorogva és átkapcsoltam az HBO-ra.
-Kár hogy ilyen keveset vagy itt Effy.-mondta apa.
-Amúgy tölthetnék itt több időt is!-mondtam.Most vagy soha!-döntöttem el.Meg kell rá kérnem hogy maradhassak.
-Ezt hogy érted?-ráncolta össze a homlokát.
-Mi lenne ha ideköltöznék hozzád?-kérdeztem óvatosan.
-Hát ez elég hirtelen jött Effy.-mondta apa meglepetten.
-Nem akarod hogy veled éljek?-kérdeztem.Bánatos arc kifejezést öltöttem és a számat lefelé görbítettem.
-Nem hiszem hogy anyád belemenne.-mondta fejcsóválva.
-Anyát én lerendezném.-nyugtattam meg.
-Miért akarsz ide költözni?Csak nem a Cullen gyerek miatt?-kérdezte rémülten.
-Dehogy is!Én nem is tudom hogy miért.Csak hát utálom Los Angelest,aztán itt van a családom fele és szegény Leah is.............-soroltam az okokat.
-És mi lesz a balettal?-kérdezte.
-Csak van itt egy nyamvadt tánc iskola!-mondtam.
-Hadd gondolkozzak még rajta,Effy.Majd később még beszélünk róla!-ígérte.Bólintottam és felhangosítottam a filmet.Az ördög Prádát visel ment amit imádtam.Végig néztem a filmet miközben apa elszundított.A film végén felébresztettem majd elmentem aludni.Sehogy sem jött álom a szememre.A legtöbbször Edwardon járt az agyam és álmomban is vele sétáltam.Másnap csak dél fele keltem fel.Kint szakadt az eső,hideg szél fújt és villámlott.Nagy nehezen kikászálódtam az ágyból és lementem enni valamit.Apa palacsintát sütött így leültem vele enni.Miután ettem visszamentem a szobámba és beültem a kedvenc ablak mélyedésemben.Onnan csodáltam a vihart.Mindig is imádtam az esőt és vihart így most is szívesen kimentem volna.Sajnos apát berendelték mert hogy fákat döntött kia a vihar és szüksége van az őrsnek rá így egyedül maradtam.Beraktam egy Black Eyed Peas lemezt feltekertem a hangerőt és csak feküdtem az ágyamon.Reméltem hogy Cullenék nem hívják ki a rendőröket azaz apámékat csend háborításért.Újra kinéztem az ablakon.Az eső már nem esett és kezdett kitisztulni az ég is.Inkább elővettem a mélyhűtőből egy doboz csokis fagyit és a tv előtt ülve kezdtem elpusztítani.A csengő szóra riadtam fel.A jégkrémemmel a kezemben mentem az ajtóhoz.Apára számítottam vagy egy család tagomra de legnagyobb meglepetésemre két ismeretlen állt a küszöbön.Mind ketten gyönyörűek voltak.Egy alacsony,rövid fekete hajú angyal arcú lányt állt elöl.Alacsony és vékony volt egy kobold és egy tündér keverékére emlékeztetett.Arany színű szeme volt és tökéletes arca.A mellette álló nő egy kicsit idősebb volt de ugyanolyan szép.Karamell árnyalatú haja,lágy hullámokban omlott a vállára,szív alakú arcán mosoly ült,arany színű szeme kedvességet sugárzott.A szemük pont olyan aranybarna volt mint Edwardé.A spáadt bőr és karikás szem is stimmelt.Csak is Edward rokonai lehettek.
-Szia!Alice Cullen vagyok a szomszédból ő pedig Esme!-mondta a rövid,fekete hajú lány csilingelő hangján és felém nyújtotta a kezét.Meglepetten néztem rájuk majd a jégkrémet átügyeskedtem a bal kezemben és megfogtam a lány meglepően hideg kezét.
-Effy Roberts.-mutatkoztam be és a másik nő kezét is megfogtam.
-Sütöttünk egy kis sütit és hoztunk nektek is belőle!James gondolom nem egy nagy cukrász!-mondta Esme mosolyogva.
-Öööö.köszönöm.-mondtam és elfogadtam a sütit.-Hát igen,apa konyha művészete nagyjából a rántottáig terjed.-tettem hozzá mosolyogva.A sütire majd a két Cullenre pillantottam majd megint a sütire és így tovább.
-Öm,szeretnétek bejönni?-kérdeztem.
-Igen!-mondta Alice vidáman de Esme elkapta a kezét.
-Sajnos most menünk kell,de nyugodtan gyere át bármikor!-mondta Esme egy őszinte és meleg mosollyal az arcán.Alice csalódottan lebiggyesztette az ajkát de amikor meghallotta a "gyere át" részt megint felragyogott az arca.
-Oké.Köszönöm a sütit!Viszlát!-mondtam és becsuktam az ajtót.Kicsit még mindig meglepett voltam.A sütit letettem a konyha asztalra a maradék jégkrémet pedig vissza a fagyasztóba.Megcsörrent a telefonom.Seth hívott.
-Szia Effy!Seth vagyok csak azért hívlak hogy a vihar miatt átraktuk a tábor tüzet holnapra.Jössz majd?-kérdezte.
-Persze!Ott leszek!Szia!-mondtam majd letettem.

2 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett remélem hamar folytatod!^^

    VálaszTörlés
  2. Szija!!
    tetszik a történeted:)
    de mikor lesz friisss??
    má mjadnem 2hónapja nincs:(
    puszi

    VálaszTörlés